Barion Pixel
Az oldal sütiket használ, az "Elfogadom" gombra kattintva, elfogadja azok használatát.
Elfogadom

Garancia

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy (amennyiben a termékhez jár)
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY (amennyiben a termékhez jár)
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

 

Az ABAC gyári +1 évre vonatkozó információk:

Tisztelt Vásárló!

Köszönjük, hogy megtisztelt bizalmával és ABAC gyártmányú készüléket vásárolt. Bízunk a készülék kifogástalan használatában. Amennyiben mégis rendellenességet tapasztal keresse vevőszolgálatunkat, mert a rendellenes üzemeletetésből eredő balesetekért felelősséget nem vállalunk.

A jótállási igény az igazolt Jótállási Jegy bemutatásával érvényesíthető.

Az Ön által vásárolt termék gyártási és/vagy anyaghibából eredő meghibásodásokra a kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és annak mellékletében felsoroltak alapján 1 év jótállást kell biztosítani a vásárlás-, vagy az üzembe helyezés napjától kezdődően.

A forgalmazóval megkötött fogyasztói szerződés keretében, amelyet a www.abac.hu weboldalon (1+1 év garancia menüpont alatt) további 1 év garanciát biztosít, a szükséges információk megadása és elfogadása után, a weblapon feltűntetett típusoknál és minden egyéb Abac Pro és Silent szériájú kompresszornál. A szerződés keretében a vásárló kötelezettséget vállal, hogy gépkönyvben leírt karbantartásokat elvégzi/végezteti, és kéri a berendezés forgalmazó által történő éves felülvizsgálatát és szervizét. Az átvizsgálás költsége nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe!

A garancia csak "Abac.hu garancia" keretein belül érvényesíthető, melynek feltétele, a sorszámozott, kitöltött jótállási jegy, melyet a számla mellé kapott a vásárló fél.

A vásárló köteles a hiba felfedezése után kifogását haladéktalanul közölni, a készüléket meghibásodás esetén a jótállási jegyen feltüntetett szervizbe beszállítani, vagy postán - ha a termék jellege indokolja, akkor törékenyként- elküldeni a jótállási jeggyel.
Utánvéttel feladott készüléket a szerviz nem tud átvenni! A rögzített bekötésű, valamint a 10 kg-nál súlyosabb, tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, akkor le- és felszereléséről, valamint az el -és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.  Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a forgalmazó utólag megtéríti a szállítás költségét.
Fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási ügyek intézését a közületi vásárlók esetében a Ptk. Erre vonatkozó előírásai alapján, egyébként pedig a 49/2003. (VII.30) GKM rendelet alapján intézzük. Eszerint például a garanciális javítás időtartamát illetően: „A forgalmazónak törekedni kell arra, hogy a javítást vagy cserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.”
Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül - rendeltetésszerű használat mellett -gyártási vagy anyaghibára visszavezethető okból meghibásodott, és a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza - a vevő kívánságára- azt azonos típusú vagy teljesítményű termékre kell cserélni.
A garancia nem érvényesíthető rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.
Készülékhez magyar nyelvű használati utasítást mellékelünk. Kérjük, hogy a készüléket az abban foglalt célokra és a leírtak figyelembevételével használja. Az ettől eltérő használat (pl. iparszerű folyamatos használat), szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár, a készülék burkolatának illetéktelen megbontása esetén a garancia nem érvényesíthető. A nem eredeti gyári tartozékok, kenőanyagok használatából eredő meghibásodásért és esetleges balesetekért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Ezen túlmenően az adott gép a jótállását is elveszíti.
Nem tartoznak a jótállás körébe a karbantartások, a természetes elhasználódásra vagy karbantartás hiányára visszavezethető meghibásodások, törések (pl. javítókészlet csere, zsírozás, kábelsérülések, kábeltörés, légszűrő, forgó- kopó alkatrészek, ékszíjak).
A készülék nem megfelelő körülmények között történő tárolása fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezése előtt át kell vizsgálni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a Veszprém megyei kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.